Just to let you know - few new UTC units await for new owners.
Also please note, due to slightly different production method, seam line beetween halves of the casing may now be slightly more visible. Check the pics below.
For sale:
SOLD - 0x UTC II+ Pro - 225 PLN (approx. 53 EUR)/ 1 pcs - SOLD
3x UTC II+ (regular) - 200 PLN (approx. 47 EUR)/ 1 pcs
Shipping worldwide, shipping cost not included.
Contact via PM or vgddevices@gmail.com
VGD Devices UTC Mk II+ - professional wireless Track Clip Pro alternative
Re: VGD Devices UTC Mk II+ - professional wireless TrackClip Pro alternative
#102I've managed to prepare a few new copies of UTC Pro.
Like to grab one for yourself, please leave me a PM or mail me at vgddevices@gmail.com
Available for sale:
SOLD - 0x UTC II+ Pro - 225 PLN (approx. 60 USD)/ 1 pcs - SOLD
SOLD - 0x UTC II+ (regular) - 200 PLN (approx. 53 USD)/ 1 pcs
UTCs are in constant production, meaning if you're interested in other version e.g. Light or wired they can be prepared for you, mostly within a few days.
Like to grab one for yourself, please leave me a PM or mail me at vgddevices@gmail.com
Available for sale:
SOLD - 0x UTC II+ Pro - 225 PLN (approx. 60 USD)/ 1 pcs - SOLD
SOLD - 0x UTC II+ (regular) - 200 PLN (approx. 53 USD)/ 1 pcs
UTCs are in constant production, meaning if you're interested in other version e.g. Light or wired they can be prepared for you, mostly within a few days.
Dernière modification par HAV le lun. juil. 01, 2019 3:43 pm, modifié 1 fois.
Re: VGD Devices UTC Mk II+ - professional wireless TrackClip Pro alternative
#103Available again for sale:
SOLD - 0x UTC II+ Pro - 225 PLN (approx. 60 USD)/ 1 pcs
If interested, please leave me a PM or mail me at vgddevices@gmail.com
SOLD - 0x UTC II+ Pro - 225 PLN (approx. 60 USD)/ 1 pcs
If interested, please leave me a PM or mail me at vgddevices@gmail.com
Re: VGD Devices UTC Mk II+ - professional wireless Track Clip Pro alternative
#104Slightly refreshed info including new photos available in first post.
Also several new copies are available for you. Waits only for a battery placement, suitable for your needs.
Contact via email: vgddevices@gmail.com or PM, here on forum.
Also several new copies are available for you. Waits only for a battery placement, suitable for your needs.
Contact via email: vgddevices@gmail.com or PM, here on forum.
#105Re: VGD Devices UTC Mk II+ - professional wireless Track Clip Pro alternative
#106le mien vient de rendre l'âme après un peu plus de 2 ans, la batterie LiPo à gonflé et ne tient plus la charge...
Une version ouvrable avec possibilité de changer la batterie serait cool
Une version ouvrable avec possibilité de changer la batterie serait cool
-
- Nouvelle Recrue
#107Merci pour le retour !
Toujours pas de souci ici - et j’utilise encore mon modèle initial (2016). La batterie a juste moins d’autonomie.
Tu peux sans doute forcer l’ouverture du boitier au cutter ou lame fine similaire (côté interrupteur/prise USB) et accéder au circuit imprimé.
Si tu bricoles un peu tu devrais pouvoir dessouder la batterie et même la remplacer si tu commandes un modèle équivalent.
Ça serait en effet dommage de tout balancer alors qu’il suffit de remplacer un élément.
(mais il parait que certains téléphones modernes encouragent à ce genre de pratique )
Dans le pire des cas, j’espère que tu te seras débarassé de la batterie dans un endroit destiné à traiter ce type de déchet
Il nous faudra donc la génération avec batterie amovible et charge à induction :p (et je plaisante à peine ^^)
Toujours pas de souci ici - et j’utilise encore mon modèle initial (2016). La batterie a juste moins d’autonomie.
Tu peux sans doute forcer l’ouverture du boitier au cutter ou lame fine similaire (côté interrupteur/prise USB) et accéder au circuit imprimé.
Si tu bricoles un peu tu devrais pouvoir dessouder la batterie et même la remplacer si tu commandes un modèle équivalent.
Ça serait en effet dommage de tout balancer alors qu’il suffit de remplacer un élément.
(mais il parait que certains téléphones modernes encouragent à ce genre de pratique )
Dans le pire des cas, j’espère que tu te seras débarassé de la batterie dans un endroit destiné à traiter ce type de déchet
Il nous faudra donc la génération avec batterie amovible et charge à induction :p (et je plaisante à peine ^^)